24e Maj 2011

                                                                            Hej!

Som ni redan vet så e jag i Sverige! Vi har hyrt en jättefin lägenhet här i Göteborg, vi har tyvär inte internet på vår lila laptop, så att vi har internet per vardagsrum tven :) Bilder kommer nog någon annan dag eller när jaag kommer till Spanien!
Idag har jag varit i stan med pappa, saman och syrran, jag köote ingentinmg eftersom att jag inte hittade något spc, tänkte köpa ett pat höga shorts fast det fanns bara storlek 40-42 !
Imon ska jag ich syrran till solarium på morgonen och sedan har jag ingen aning :P
Idag tog jag bort mina gele naglar! fy vad ont det gjorde! Mina naglar e skit tunna nu och jätte korta så att jag llippte ner em enda ner så att de kan växa sig starka nu uder den veckan jag e här nu! :)
Nu ska vi ba chilla och kolla på tv eller roliga clips på youtbe och sedan sova antar jag ^^
                                                                         Puss,M

Kommentarer
Postat av: belsas / elsa

SV: Jag vet inte riktigt. Eller jo, pluggaaaa! :( Du då? :D Lever du livet i Sverige nu, hehe? ;)

2011-05-25 @ 13:08:55
URL: http://belsas.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv; Tack! :)



Jag vill också till Spanien! :o

2011-05-25 @ 16:47:13
URL: http://ionas.blogg.se/
Postat av: Diana

Vad kul att du är i Sverige! :)

2011-05-29 @ 17:37:46
URL: http://silverpearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0