3e Mars 2011

Hejsan!
Gud vad längeee sen det var jag bloggade! Har verkligen saknat det;) Jag har hafft en underbar resa i Turkiet.
Jag har såååååå mycket att blogga om hahaha:P
Det var helt otroligt de hade 100000 hundra olika maträtter hahaha:P Har blivit tjockis på 3 dagar :P
Första dagen drog vi till Barsaren!:)



Jag har flera bilder men det blir bara tråkigt om jag lägger ut så många haha:P
Sen så andra dagen på kvällen drog vi till en Show där de dansade turkisk belly dance och sjöng på turkiska och sånt det var "traditionella" danser och låtar:P Showe hållde på i 3 timmar.




Det var dessa 3 olika tjejer som dansade belly dance:)

Jag haha^^
Nästa dag trog vi typ till det Blåa Mosken där skulle man ta av sig skorna eftersom att et var typ ett religöst moske eller något sånt:P

hahahahahaha^^

När man kom ut ut mosken sålde de majs, kastanjer och något sött ska visa en bild på det;D

Detta var skit gott det var sött och de var olika smaker på olika frukter.De slingrade på det på en pinne så att det blev en klubba haha:P

En fin bild på pappa med mosken bakom ^^

Jag med :)


Pappa och jag i kungens palats :)

Fy vad god mat !!! haha :P
Shoppingen lägger jag ut imon!:D
Puss O Kram
//Madeline

Kommentarer
Postat av: Anja ♥

Vad söt du är :)

2011-03-06 @ 21:57:38
URL: http://anjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0