29e Januari 2011

Hej!
Idag har jag varit i skolan och sedan varit med bella&gabbe i miramar:)
Vi hade det jätte roligt vi gick runt i äffärer och åt på "Hollywood".
Här kommer det många bilder ifrån dagen!:)

Jag,Gabbe och bella i bussen på väg till Miramar!:)

Våra skor:)

Menyn

Jag&Gabbe:)

Gabbe&Bella

Vår förätt!:)

Varmrätt:)

Efterrätt!:)

Våra shoes!:)

Dagens Outfit!

Vi!

jag och gabbe <3

GABBE OCH JAG <3




























Nu ska jag och gabbe ligga i sängen och "sova"
Godnatt
Puss O Kram
//Madde<33


Kommentarer
Postat av: Tova

Sv: Tack så mycket!

Eller Gracias kanske jag borde säga ;), kul att du bor i spanien!

2011-01-29 @ 16:55:07
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0