26e Januari 2011

Hallå där bloggen idag så har jag bara varit hemma så att jag har inte så mkt att berätta!
Jag har suttit här vid datorn och planerat lite inför sommaren:)
Jag har kollat runt mkt på sommar kläder,bikinis,nagellack, smycken och skor här kommer det ett par bilder på allt det jag tyckte vra snyggt!:)


Såna hära "Rayband" brillor kan man köpa på stranden för 100kr :)
Passar snygg med en guld kedja som  ett band som håller brillorna!:)

Jag tycker att det är riktigt snygg att blanda svart&guld:)

Sjukt snygg ring! älskar när man stoppar in 2 fingrar i 1 ring, ni fattar nog vad jag menar!:)

Super snyggt!!


Snygga och enkla!:)
Nu ska jag kolla på tv, duscha, film och sova!
Puss O Kram
//Madde<33


Kommentarer
Postat av: vickan

Tyvärr blev du inte gårdagens blogg men kika in till min blogg redan ikväll, då har du nya chansen på att bli dagens blogg! . :) Lycka till! / vickan!

2011-01-26 @ 20:06:22
URL: http://pinklaadyyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0