25e Januari 2011

♥Hejsan Svejsan haha!:)
I dag har jag varit i skolan hafft engelska,slöjd, spanska och s.o.
I slöjden så gjorde jag klart en "basket" tröja som jag och Gabbe gjorde tillsamans, den är vit i fram och svart ibak. Jag glömmde den tyvär i omklädningsrummet.Jag är riktigt förskyld.. har ont i huvudet, hallsen och är helt snorig!...
Så att imon blir det ingen skola... Men på torsdag blir det nog back to school again de klarar sig nog utan mig i en dag;D
Här så kommer dagens Outfit!:)

Yepp helt black!:)
Det är faktiskt snyggt att vara helt svart hehe det prövade jag idag;D
Svarta jeans:Zara
Svart tröja:H&M
Svart skinjacka:H&M
Svarta kängor:Chk10 :)

En härlig bild på Ferrero Rocher fan vad jag älskar det!
♥Madeline♥Ferrero Rocher♥

Chris Brown är också med!:)
Godnatt
Puss O Kram
//Madde<33

Kommentarer
Postat av: vickan

Ny chans att bli dagens blogg på min blogg! Skriv bara: Jag är med.

http://pinklaadyyw.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-1.html#comment

2011-01-26 @ 08:51:04
URL: http://pinklaadyyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0