Godmorning!

Godmorgon!
Jag har precis vaknat och idag ska jag nog inte göra något specielt. Ska nog bara sitta hemma och kolla på film:)
Jag ska börja att kolla på Ramona And Beezus med Selena Gomez verkar skit bra!:D
Imorgon åker vi hem ifrån runt 5 tiden för att planet flyger här ifrån klockan 8:)
Vi kommer fram klockan 12 tror jag fast det är 1 timmes skillnad där (framåt) så att klockan e nog 1 då :P
Jag skulle gärna vilja köpa ett par wesc hörlurar innan vi åker men vet inte om pappa kommer att gå med på det hahaha måste nog fråga han när han kommer hem! Jag har inte riktigt bestämmt mig om jag ska ha med mig datorn? För att vi stannar ju där i bara 4 dagar så att tänkte att man inte ska sitta framför dataskärmen när man e på semester! Så att jag vet inte riktigt kommer endå inte hinna blogga..! :/
När vi åker tillbax till Spanien så e vi framme klockan 11 och nästa dag e det skola.. sucks? :/
Nu ska jag kolla på filmen men vi hörs nog senare ikväll!;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0