9e Februari 2011

Hej!
Idag så har det varit en riktig skoldag!:)
Alla min klasskompisar är lixom nästan klar med kapitlet i matte och jag ska precis börja på det jag ba wtf...!
Så att jag har tagit med mig matteboken hem och ska plugga ihjäl mig!
Jag ska lämmna in ledighets blanket till min fröken för att min syrra tar studenten den 27e Maj! Japp min syrra ska ta STUDENTEN wihooo!!:D Stolt över henne!:)
Idag efter skolan stannade jag med mamma i Fuengirola Centrum. Jag köpte 2 tröjor och en väst:)
Bilderna uppdaterar jag nog imorron eftersom att det är ganska sent nu och orkar inte fota de för att plaggen e på 3e våningen... -.-
Igår kollade vi på en film som heter RED den var skit bra! En riktig accion film som jag gillar haha:P
Nu ska vi också kolla på film hehe (som ni vet så e min familj och ja värsta freaks i film) vi kollar på det varje dag!:) Riktigt härligt endå det har blivit en vana helt enkelt^^
Imorron blir det skola igen så att upp och hoppa klockan 07:30! Buuu! tummen ner!
Godnatt♥
Puss O Kram
//Madeline


Kommentarer
Postat av: susanna

Hejhej , jag har nu startat en ny blogg och det skulle vara roligt om du besökte den, läste och tyckte till! Släng gärna in en kommentar om vad du tycker man ska skriva om :)kram

2011-02-09 @ 22:59:34
URL: http://ssnas.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0