16e Februari 2011

Hej!
Idag så har jag varit i skolan och inte gjort så mkt haha:P
Tänkte bara blogga lite snabbt innan jag ska dra ner för att kolla på film!:)
Visste ni att det ska komma ut en Iphone5?? Super grymt ju! haha

Den ska typ komma ut snart? eller jag har faktikst ingen aning om när den kommer ut :P
Imon så blir det school igen dåra... Det regnar typ hela tiden-.- Det slutar och sen så blir det värsta ovädret haha:P
Imon har jag matte prov i typ diagram och sånt... hoppas att det går bra jag var ju sjuk hela förra veckan så att när alla andra var klara och redo för att börja att plugga inför provet skulle jag börja med kapitlet jag ba okej..? hahaha men, men :P

Jag vill såååååååååååå gärna ha en Ipas och jag e så sugen på att ha en ny mobile! sucks...
Jag hittade en Ipad för 5000kr ganska billigt endå:)
Ska nog övertala mamma och pappa att det kan bli en födelsedags present och julklapp? haha good luck!:)
Sov sött !♥
Puss O Kram
//Madeline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0