15e Februari 2011

Hejsan!
Jag har inte bloggat på väldigt länge och de beror på att jag inte har hafft internet!! Fast idag så kom de och fixade det!:)
Jag ska lägga ut bilderna på min shopping som jag lovade och en massa andra grejer!:)


Mina nya snygga Reebok skor till gympan!:)
De kostade 300kr

Köpte också detta Tribord set till sommaren älskar att bada i havet och kolla efter fiskar:)
Det gick på 200kr

Såna här skor har jag jämmt vilja att ha eftersom att ibland så trampar man på småstenar och de gör väldigt ont kan jag säga haha:P De gick på 100kr

Köpte också ett par simmglasögön till the swimingpool!:) 30kr

Vitt snyggt linne ifrån Bershka för 30kr passar snygg till sommaren:)

Speedy Gonzales! haha fett söt den kostade 70kr på Pull&Bear!:)

Justee min söta hund klippte sig till en liten söt råtta ist hahah jag tycker att han ser ut som en blandning av en chiuwawa (stavning) och en fladdemus? nää stackarn skit söt ju!:)

I lördags så köpte jag hem noodlar/nudlar or what ever;D 

Innan jag köpte nudlarna och drog hem så köpte jag ett par svarta låga converse som gick på 500kr!:)
Ville ha ett par till sommaren;D
Ja hörni om vi nu plussar ihop allt jag har handlat är vi uppe i rätt så mycket... hehe 730 pluss converse 500kr=1500? haha e kass på matte fast håller på att förbättra mig;D
Nu ska jag ut med mamma till Arroyo så får vi se om jag hittar ett par ringar! Om jag inte hittar så kan syrran köpa åt mig ifrån Sveriga!:)
Puss O Kram
//Madeline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0