9e April 2011

Hej!
Igår sov jag över oss Gabbe som ni redan vet, men vi drog aldrig till Miramar ist stannade vi i Fuengirola Centrum och gick runt lite där:)
På en perfymäffär som heter Primor köpte vi skit bra hårprodukter och ett dö snyggt sommar nagellack!:D

Det är e känt märke verkar det som, fast vi betalade bara 20kr st:)

Det är det bästa och snyggaste nagellacket jag någonsin har hafft! Ska köpa all neon färger de har i detta märke, skit snyggt till sommaren!
De kostade 30kr
Vi köpte också en duschkräm och ett lip balm!:)
Blev rätt så nöjd allt sammanlagt blev bara 80 spänn!
Vi åt kebab tallrik tyckte att det var skit gott fast det går endå inte att jämföra med Sweden!;D

Snart blir det grillad Entrecote och sedan kanske en film?:)
Idag var jag också på stranden eftersom det var 31 grader! Blev ganska brun, imon hoppas jag att det blir lika varmt så att man kan sola tills solen går ner!;D
Jag gymmade också 30 min idag ( gick på gåbanden) känner mig stolt!:D
                                                                       Puss,M

Kommentarer
Postat av: Frida♥

sv: Awwh, tack så mycket!♥

2011-04-10 @ 09:56:08
URL: http://fridalevin.blogg.se/
Postat av: MADDES

I fredags lagade jag och killen mat tillsammans och hade fredagsmys. Hur har din helg varit?

2011-04-10 @ 13:48:27
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Frida♥

sv: Tyvärr var det lite sent att anmäla sig, har redan lottat :/ Måste bara få kontakt med en av dem.. :/ Tyvärr :(

2011-04-10 @ 13:50:15
URL: http://fridalevin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0