11e April 2011

Idag har jag varit på skolan och sedan vart på straden med mamma och pluggat N.O
Som ni ser så har jag försökt att fixa en egen header, som inte har funkat så bra! Men imorgon så ska Pauline hjälpa mig:)
Efter stranden tränade jag (sprungit på gåbandet 30min) det har lixom blivit en vana för mig nu haha, det är skit skönt!:)
Jag har nyligen kollat på en film som heter "Himmlen är oskyldigt blått"

Den var helt okej:D

Jag när jag tränar hahaha skojaa ba ^^
                                                              Puss,M


Kommentarer
Postat av: ♥ SmyckenbyAnna - Egentillverkade smycken

Oj ja då kan det bli lite svårt :p jag skickar bara inom sverige :p



Varför bor du i spanien? Måste vara lyx! =))

2011-04-12 @ 11:10:06
URL: http://smyckenbyanna.blogg.se/
Postat av: ♥ SmyckenbyAnna - Egentillverkade smycken

Okej, ja självklart gör de det =))

Bor själv i Göteborg, hih!

2011-04-12 @ 19:49:04
URL: http://smyckenbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0