Läxor.....:/

Hej Bloggen!!;D Nu har jag nyligen kommit hem från skolan och nu sak jag göra mina läxor den första boken är Hem Och Konsumentkunskap,den e jobbig vi har prov på det v.23 och sen är den andra boken  lilla löpsedeln det är lätt och ganska roligt ibland;)och den sista är .....MATTE jag gillar inte matte inte för att det är tråkigt eller jo  men jag är inte alls bra på det hahah.  Aja nu ska jag göra läxorna.Ses sen Bloggen,ska till stranden sen det är jätte varmt så att jag tar några kort där och lägger dem sen på bloggen men lovar att blogga mera innan jag drar eftersom att jag har laggt så många inlägg innnan och nu kanske ni tycker att jag börjar att bli tråkigt men NEJ!!jag ska lägga så mycket jag hinner;)  Hej Då Bloggen.  Puss&Kram//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0