Today=)

                           Things I Have Done Today;D

Ute och gått med Christoffer...

Hoppat studsmatta hemma oss Anton med krille(Christoffer);P

Hoppat mera xD

Kollar på BÄSTA programet I en annan del av Köping:D


Senare ska vi grillar kött mmm jätte gott vi brukar grilla ganska ofta .

Fast innan vi grillar  kanske krille och jag drar till kiosken hyr film och köper en glass:D

Imon ska jag ?? Vet ej eller jo jag vet imon ska jag hem till min morbror Lasse det spökar typ
hemma oss han. Hoppas att jag kan fånga en bild på något spöke;D Jag tycker att det är spännade att vara  hemma oss han för att det händer saker där....
Ska jag berätta några saker??

För när vi var hemma oss han så skulle min morster upp för trappan för att säga åt sin son(krille)
men precis när hon skulle ta sista trappsteget så kände hon som att någon puttade henne typ (du får inte komma in hit)så hon ropade bara på honom:S

Och sen en annan gång det var typ i förr går  när krille sov över.
Han brukar ju sitta uppe ganska sent på kvällarna eftersom att han e en spelnörd ahhah så att han hörde  att någon gick i trappan och sen nästa dag när han gick upp från trappan kände han samma sak som sin mamma Sara att (du får inte komma in hit) Så att han vände och gick ner sakta varje steg han tog så hörde han att någon gick efter honom det e som om jag tar ett steg tar den bakom mig också ett steg:S Fett läskigt jag skulle pissat på mig ahhaha.
Ses Bloggen<333


Kommentarer
Postat av: Anna

:O :S läskit jag skulle typ "frysa till is" och sen bara sirrrra och sen .. jag vet inte..!

2010-07-02 @ 21:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0