Jalååå??xD

Hej!!
Nyss har jag kommit hem.Jag har varit ute och åkt cyckel med pappa (A)
Vi åkte för att kolla på vårat  nya hus och handla mat=)
Jag har tänkt på att låta mina naglar växa och sen göra manyquirxD
Tror att jag komme att göra det men 1 problem..:S Mina naglar e så lätta att gå sönder:S
tex:Om jag duschar och tar i med naglarna i fårboten för att det ska bli riktigt rent så går de sönder:S
Eller så går de  bara sönder bara för att det vill hahaha.
Sorry att jag elite snål med bilder ahhah hade med mig kameran men tog inga kort inte å typiskt jag faktiskt.
Men nu ska jag dra och äta grillad kyckling med ris och curry sås(om vi har) xD


Kommentarer
Postat av: Feliciaa'

Haha oekj den är fiin :))

Har du haft en bra dag? :)

kram

2010-07-27 @ 20:06:55
URL: http://feliiiciah.blogg.se/
Postat av: Feliciaa'

Hahah okej men jag tycker den är riktigt god (fast jag tycker om all chokalad så haha) (;

kram

2010-07-27 @ 20:08:48
URL: http://feliiiciah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0