Hejhej:)

Jag har vaknat klockan 1 senre studsade vi på studsmattan det är så JÄVLA varmt så att man lixom knappast  kan sova på nätterna Blääää!!:S
Vi kom tillbax kollade på tv och nu sitter jag på datorn och imon kommer min pappa<333Fan vad jag saknar honom<3 Det var en månad sen vi träffades:/ganska länge sen men nu kommer han äntligen:D
Vi e uttråkade min kusin och jag vill dra till Fjärnahöjder men nu e det lite för sent för att klockan är 14:15 och de stänger klockan 18:00 så att om vi tar bussen dit tar det typ 1 timme och sen gå in dit 30 min-omklädnuingsrummet 30 min:S Då är klockan redan 16:30 typ så att det var ingen ide...=)
Ha en bra dag allihopa=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0