Hej på er

Igår kom jag hem klockan 7 typ och gissa vem jag såg på flyggplatsen??Foki!! Jag ba wtf e det verkligen hon?? men ja  jag har en bild på henne men bakifrån mitt batteri var lågt så typiskt!!:S
Men idag har jag hämmtat min hur ziggy från hundgårde Fan vad han e gullig han ser ut som en valp igen ehheh:P
Ni får se bilder från idag och igår senare,för att det e så att med min nya kamera måste man stoppa in en skiva och intalera så att amn kan se bilderna från datorn och de har jag inte gjort och juste idag har jag inte hafft tid:S
Så att ni får se senare=)
FAN VAD VARMT DET E HÄR!!! Kunde knappast sova!!Omg:P
Aja nu ska jag dra till stranden och sola och bli brun igen;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0