15e November 2011

Hej!
Hur mår ni idag ?
Jag mår toppen , lite trött bara! För att idag klockan 10:30 drog skolan eller aa våran klass till någon teater i Malaga skiiiitt dålig va den asså hahaha den handlade om Anna Franks dagbok. Den hållde på i ca 2 timmar? vi kom iaf tillbax till halv 2 tiden. Vi käkade lunch och sedan hade vi våran sista lekton.
Nu så sitter jag hemma och chillar med lite musik! Hade faktiskt planerat att plugga men han bara gjort en grej i SO ... inte okej!
Imon så e det iallafall onsdag och då så händer det inte så mycket för utom skola! På torsdag har hag utvecklingssamtal hoppas att det gåt braa! :) Sover oxå över hos gabbe på torsdag för att på fre ska vi ut i skogen och vandra i Coin hoppas det går braa ... kan inte alls om kartan direkt haha min lilla duktiga flicka gabbe kan iaf mer än mig så att vi klarar oss nog ! :)
Nu ska jag plugga!! :)
Puss,M

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Eftersom jag inte sov nåt inatt så passade jag på att sova en del ikväll :D Dudå?

2011-11-16 @ 01:15:00
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0