Hejsan=)

Hej!!
Nu så e jag på en dator som finns här i plyggplatesen som kosatar 30kr 1 timme ganska bra.
Ni måste veta vad som hände imorse:S Vi försovde oss OMG vad stressad vi var om 20 min skulle tåget gå.
Vi fixade oss snabbt eller ja jag hann inte ens sminka mig så att när vi kom fram kollade alla konstigt på mig så att jag fick sminka mig på tågets toa xD
Alla toaletter på tåget var sönder för utom 1 asså imorse var det verkligen min otursdag... xD
Senare när vi var framme i Arlanda åt jag  en jätte god rämacak 109kr!!!! Normalt??Nej,herregud hahaha:P

Inom 1 timme går vårat plan det kommer att dröja 4 timmar & 30 min tills vi kommer fram fan vad länge...

Jag har köpt en bok:D

Synd att man inte kan stoppa in mitt kort till kameran här... Annars  skulle ni fått set underbara bider som jag har tagit idag=) Men de får ni se senare<33

Japp nu sitter pappa och mamma på en  bar och dricker kaffe och jag sitter här och bloggar.

Men nu ska jag dra hoppas att jag får en trevlig resa och önska mig lycka till:D

Puss&Kram//Madde<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0