26 e July


Balkongen av lägenhetten jag lovade att ni skulle få se idag;D

Vardagsrummet lite stökigt  men annars är det väldigt stor för att vara en lägenhet=)

Köket väldigt fräsch.

Efter att ha tittat på lägenheten drog vi till en bar och drack cola=)

Senare cycklade jag runt lite och såg en jätte gullig liten hundvalp då började jag att tänka på  ziggy<33
Vet ni att jag åker till Spanien på Onsdag?=)
Och att på Torsdag kommer jag att träffa min gulliga vovve ziggy?=)
Nu vet ni det:P


Cyclad med mamma till äffären och köpte godis(mentos)




Snygga blommor i äffären.


Körde flyggplans tävling med mamma
mammas flyggplan(fail)


Mitt flyggplan enu mera failat hahahah xD
 Nu ska jag dra och kolla på filmen Påven Johanna sen ska jag ZzzZ
Love Yaaa<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0