22 Oktober 2010

Hej på er sötisar,hur mår ni?:)
Jag mår riktigt bra men har verkligen hafft en lång vecka pff...
Mkt läxor och bla bla bla ja ni vet;D
Jag bloggar inte så mkt längere och det säger jag förlåt för:)
Idag så har jag varit till skolan och bara slappat ett tag körde wii:D fett roligt jag har hyrt 2 spel till wii ett som heter Spiderman Shattered dimension och ett annat som hette Sports Island3:)

Okej den kanske var 3+ men det var ass roligt och ganska svårt(A)
Nu ska jag göra tacos till familijen och sen så ska vi kolla på gamla videos och bilder:)
Sedan så ska vi säkert kolla på någon film;D

Gott!!!:D
Juste vi kollade på denna film igår asså den var jätte bra ,lite (skräck);D


Aja nu så ska jag fortsätta med tacosen!:D
Puss&Kram
Madde<33

Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv; Ååhhh, tackar tackar :D vad glad jag bliir ♥♥



Allt bra med dig? :)

2010-10-23 @ 00:43:50
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: ida

svar: tack dsm <3

2010-10-23 @ 13:54:32
URL: http://iddas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0