24e Oktober 2010

Tja tja bloggen!:)
Idag så har jag varit i skolan och jag redovisade och sedan hade vi friidrott.
Jag mår ass dåligt... jag är ass förskyld och har tränings verk i benen som fan!
Aja nu ska jag fortsätta att sticka på min hallsduk och sedan ja drick te för att jag har ont i hallsen.
Juste voven har dragit till frissan!!!Vi får se om de har rakat av allt hans hår eller så kanske han e gullig fluffig(A)

haha söt bild!:)

Papps på restaurangen!:)
På restaurangen som vi var på i söndags kommer inte att
lägga upp bilder ifrån den dagen för att det var ganska länge
sedan xD
Juste nu på lördag så ska jag kanske till bio med bella och angie vi
ska kolla på Harry Potter7!!:)

Verkar nice iaf;D
Puss&Kräm
//Madde<33

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

hehe :) Vad ska du hitta på ikväll gumman? :)

2010-11-24 @ 19:26:30
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: sarah

den är JÄTTE bra ...

2010-11-25 @ 08:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0