Trevligt;D

Nu har man det trevligt med hela familjen:D Vi är ganska många ska skriva upp namnen:Jag,Alva,Isabelle,Natalie,Erik,Christoffer,Danne,Jessica,Sara,Carina,Lasse,Leif,Lena och en kompis till Lasse som heter Marco 14 st i en lägenhet!!  Med ett kök,ett vardagsrum,en toalet och ett rum hahaha:P Det kallar jag för mysigt så blir det inte kallt heller;) Det är ÖVERDRIVET många mygg ute det känns som att jag har fått 7 myggbet ävendet (bara) är 4:S hahhaha.Vi kollar på gammla kort så att alla garvar ihjäl sig det förstår jag :P
Hej Då Bloggen nu ska jag vara med familjen lite till och sen så ska jag sätta på mig pjamasen,tabort smink och ja allt det;) Det kommer nog bli runt 4 tiden jag somnar inatt eller det hoppas jag :P
Puss&Kram//Madde<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0