4 e Agusti

Hejsan:)
Idag så har jag varit ute med min mamma i ett (centrum) som finns nära vårat hem eller inte så nära 30min tar det för att gå:P
Jag har köpt 2 små grejer som ni kommer att få se.Men ni kommer också att se bilder på mig och andra grejer från idag;D


Hahaha jag i en kinaäffär nära min pappa kontor:)

Nu sitter vi i en bar och det är så himla varmt så att jag blev sugen på en coca.cola hahaha:P
'
Jag i baren:D eller utomhus:P


En SÅÅÅÅ snygg tröja jag såg i äffären VeroModa Reaaaa 13e lika med 130kr
men köpte den ej...:P


Senare drog vi till Burger King jag åt en King Ahorro=spar kung? ahahha det e en liten meny asså du får pomfrites-läsk och hamburgare fast allt e litet och det kostar bara 31kr:D


Gick ut med hunden och började att hoppas hahaha:P

Mina snygga ring jag köpte för bara 20kr:P

Och mitt(surfing)hallsband xD
Nu ska jag kolla på en film som heter Extraordinary manager.
Puss&Kram/Madde<33


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack, visst är han! :)

Hur är det??

2010-08-05 @ 22:34:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: MADDES

Förlåt för sent svar. Hur mår du? Kram

2010-08-06 @ 17:25:34
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0