3 e Agusti

Hej!!
Idag har jag hafft en Underbar dag med min Underbara bästis bella!!<333
Vi harr gjort massor ahahha vi var i Plaza Mayor som jag berättade igår att vi skulle,det är  ett köpcentrum typ men de har också en spelhall där det finns bowling ,kaffeer,äffäer såklart och andra grejer.
En match kostade 45 kr per person lika med 4.50e:D
Väldigt billigt=)
Här får ni se bilderna från idag och grejer jag har shoppat;)



1 drog vi till spelhallen för att kolla till läget ;)

Efter det åt vi på Mcdonalds :P

Bella&Jag i H&M:P



                   IFRAM                                                  IBAK
I H&M köpte jag den hära tröjan för 50kr lika med 5e(har kostat 100kr lika med 10e);D

En (känd) kille som har varit med i ett program som heter Fama a Bailar det e typ som Lets Dance och han vann;D
Det var fullt med folk.




Snygga bowling skor va ? HAHHAHA.
Ni ser fotkädjan? Den köpte jag på stranden snygg va?:D
Vilka bruna ben xD

Bowlingbollar!!
Från början var jag nervös så att gick inte så bra med senare så kom jag igång;)


bowlingbanan:D



Nu jävlar hahaha;D

Där vann jag:D 62 poäng;)

Och andra matchen vann jag igen fast emd 59 poäng:P


Efter en god match ska man äta en god glass;)


Efter bowlingen köpte jag den hära snygga vöskan för 90kr lika med
9e (inte rea)

               IFRAM                                            PÅ SIDORNA

Nu ska jag chatta lite till och kanske kolla på ett par nya filmer som jag har laddat ned:D
Bästa dagen var IDAG!!<33:D
Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Miichelle

;) finaaa bilder :D Spanien <3

2010-08-04 @ 00:35:21
Postat av: daniella

fin blogg madde! fortsätt såå <3

2010-08-04 @ 22:17:26
Postat av: Tove ♥

haft en bra dag söt? :)

2010-08-04 @ 23:28:06
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0