27 Februari 2012

Hej! Idag så e det måndag alltså första dagen av lovet! Idag kom gabbish till spanien och ska träffa henne imon! Hon kommer klockan 11, vi ska antagningen bara sola och slappa eftersom att allt är stängt imon, typ röddag xD Igår gick jag till sängs klockan hlav 7 men somnade inte förns klockan 7 :P Vaknade runt 12 tiden så sov inte så himmla mkt. Jag solade ett tag och sen så drog jag och spela golf med mamma och pappa hahaha jag kom sist.... no coments :) Juste i lördags köpte jag 3 nyaa tröjor som kostade 100 kr st pallar inte lägga upp bild på dem haha :P På ons ska vi till Malagaaa :DD jätteroligt haha i <3 gabbe & tåg <3 så det blir en nice dag, bara jag får pengar ? haha aja hejdå på er! Puss,M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! Vad gör du idag??

2012-02-28 @ 07:25:21
URL: http://awagardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0