16e Oktober 2011

Hej!
Länge sen jag bloggade ? Jag vet har inte hafft lust hehe :P
I fredags åkte jag och Gabbe tåg till Arroyo De La Miel och hängde där i ett par timmar jag träffade på mina spanska kompisar haha det var sjukt länge sen jag träffade dem så det va lite skoj haha! :)
Pappa hämmtade oss vi åkte hem och satt vid en varsin dator haha :P
På lördagen visade jag henne vårat hus som de håller på att bygga på och åkte ner och köpte mcdonalds :)
Gabbe åkte hem och jag solade typ 2 timmar skit najs!! :)
Idag ska jag nog sola mera och kanske dra till bio med pappa och kolla på Abduction!  Den verkar jättebra Taylor Lauther e med så ;)
Puss,M

Kommentarer
Postat av: belsas / elsa

SV: Hallå & förlåt för sent svar! ♥ Jag har haft så mycket att göra så bloggen har hamnat vid sidan av ett tag nu, men nu är jag tillbaka. Jag mår bra tack, själv då? :D



Kram

2011-10-18 @ 19:58:56
URL: http://belsas.blogg.se/
Postat av: belsas / elsa

SV: Härligt att höra! :)

Just nu gör jag inte så mycket, men jag ska plugga nu. Du då? :)



kram

2011-10-23 @ 14:38:20
URL: http://belsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0