1 Oktober 2011

Hej!!
Just nu så sitter jag här i soffan och käkar pizza!:) En capricioosaaa:)
Idag så har jag inte gjort så jätte mkt, jag har varit med Gabbeee hela dagen igår och nästan hela idag, vi vaknade runt 2 tiden och åkte ner med cyckeln runt 6 tiden 15 över 5 kom vi hem och chillade framför datorn en liten stund.
Gabbe åkte hem och jag stanna vid datorn en stund till.
Har beställt pizza och nu så degar jag framför datorn igen haha, men måste verkligen plugga imorron...
Jag har btw köpt en jätte fin tröja för 200kr från H&M och en guld och silver kedja till mina solglasögon! :)
Nu ska jag plugga biologi och fixa en ska i Svenska!! :)
Bilder måste jag fixa haha !:)
Puss,M

Kommentarer
Postat av: annie

Söt blogg!

2011-10-03 @ 21:57:23
URL: http://anipani.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0