6E MARS 2011

  1. Hej!
    Ännu en till dag hemma! Det är iallafall söndag= skola imorgon!:) Vill faktiskt att det ska vara det:) Trots allt gillar jag faktiskt att vara i skolan än att bara sitta hemma. Det värsta är att vakna tidigt på morgonen! Imon ska vi dra till bad huset med skolan fast jag och Gabbe ska inte bada haha:P
    Idag så kom min pappas kompis ifrån London till Spanien han kommer att sova över från idag till imorgon.
    Juste jag lovade er att lägga upp Videos på skönste killen fast det kan jag lägga ut på ett annat inlägg:)
    Snart ska jag äta gorbesabbsi skit god iransk matl lägger upp bild senare;D

    Puss O Kram
    //Madeline♥


Kommentarer
Postat av: Mikkelmargit

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-07-20 @ 14:51:06
URL: http://mikkelmargit.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0