4e Mars 2011

Hej!
Idag e det fredag och jag sitter ensam med mina läxor... SUCKS! Men på kvällen väntar amerikanska pankakor,popcorn, icetea och film!!:D
Nu ska jag göra klart svenska power pointen som jag ska redovisa nästa vecka? och no powerpoint som är tills 2 veckor hehe:P Fan glömmde spanska läxan i skolan fast den är till nästa fredag och då ska vi till Sierra Nevada!:)
Som ni vet så kan jag inte ens åka skidor fast Gabbe ska hjälpa mig!:D Hoppas att jag kommer att lära mig något..:D
Nu ska jag kolla på tv OCH plugga:)

Puss O Kram
//Madeline

Kommentarer
Postat av: Mirella

sv. Tack ,vad glad jag blir :D



Jag mår bra, sj då?



Ska vi följa varann via bloglovin ?

2011-03-04 @ 17:20:50
URL: http://mirelladeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0