19e Mars

Igår var jag med gabbe och hela klassen till Sierra Nevada:D Vi hade det väldigt roligt.Från början var det skit jobbigt men sen började jag lära mig efter ett par timmar haha:)
I torsdags sov jag över oss Gabbe och i fredags sov gabbe över oss mig och idag sover Gabbe över oss mig igen:)
Idag var vi till Plaza Mayor och gick runt i äffärer även jag var där för 3 dagar sedan hittade jag en andra massa grejer som jag vill ha... vi köpte ringar, bff armband, 3 par trosor och ett linne köpte jag:D
Imon hade vi tänkt att vakna tidigt och sedan dra till stranden fast som jag vet så kommer vi kanske att dö imorgon klockan 3 på morgonen! Hoppas att inget händer http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/oro-for-att-supermane-ska-valla-kaos
Här kommer bilderna ifrån dagen!;D

Dagens i Torsdags!

Våran fruktsallad som vi gjorde:)

Sierra:)

Sierra:)

pastasallad!:D

Madde♥Gabbe

Våra glassar idag i Plaza Mayor;D

När vi kom hem fick vi kinder ägg av mummsss!:D <3
För att vi finttrar hela tiden så att det kallar oss för Fnitt och Fnatt:)

                                                                       Puss, M


Kommentarer
Postat av: Isabella

Var med och tävla i veckans blogg sötis? :)

2011-03-20 @ 15:55:44
URL: http://iisabellabacke.devote.se
Postat av: josefine

sv; ah :)

fruktsalladen ser riktigt god ut :D

2011-03-26 @ 22:27:54
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0