15e Mars

Hej!
Idag stannade jag kvar med Gabbe i Fuengirola. Vi åt kebab och sedan tog bussen till Miramar. Vi gick så mycket att jag fick skit ont i fötterna. Efter Miramar hämmtade Gabbes mamma oss och hon skutsade hem oss till Gabbe.
Vi tog många bilder på facebook "The Lol Cam" haha tyvär har jag inga bilder eftesom att jag inte hade planerat att stanna i Fuéngirola idag:)
De hade väldigt fina kläder i äffärerna fast imon blir det shopping time! Ska fråga Gabbe om hon vill hänga med mig om inte kommer pappa med!;D
Jag har nyligen duschat och nu kollar jag på huset fullt med hundar ganska bra!:)
Fast nu börjar det att bli sent här imon får ni ett lite gladare inlägg med biler;D

                                                                      Puss, M

Kommentarer
Postat av: weekday

skönt

2011-03-16 @ 15:45:19
URL: http://weekday.spotlife.se
Postat av: Nicolasalva

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2011-12-15 @ 09:48:09
URL: http://nicolasalva.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0