TURKIET

Hejsan!:)
Igår var jag bara hemma och spelade Call Of Duty och idag blir det nog samma sak eller så drar jag ut med mamma en sväng!:)
Pappa har beställt biljetter till Turkiet!!! Vi ska till Istanbul skit fint där:)
De är typ 1 timmes skillnad och det är mycket kallare än i Spanien:)
Vi kommer att ha det super kul!! Vi kommer att åka på fredag och stannar till tisdag tror jag att det var!;D
På Torsdag åker vi "skolan" till Sierra Nevada och om jag ska med ska jag åka snowboard med Gabbe!:D

Turkiet-Istanbul


Fy vad gott ska äta det varje dag  hahaha:D

Så har vi Sierra Nevada! Som ligger väldigt högt upp på ett Berg:P

Från mitt hus ser det ut typ sådär xD

Jag vill så himlla gärna ha ett par Ear Cuffs Skit snygga!


Nu ska jag äta och senare vet jag inte vad som händer!;D
Puss O Kram
//Madeline♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0