24e December 2011

Heej!
Kände att det var på tiden att blogga nu!
Det är julafton idag och det känns verkligen inte som det , man bor lixom i Spanien där solen lyser och det inte ens snöar, hoppas iallafall att det blir en bra dag :)
Igår sov Gabbe över hos mig och iförrgår oxå, vi åkte till Malaga till ett köpcentrum som heter Larios! :)
Där köpte jag 2 tröjor från Zara och för en vecka sedan köpte jag ett par beiga jeans från zara oxå med gulddragkedjor ner till! :)
Snart ska jag iallafall sova och sen imon ska jag nog bara vara hemma med familjen!
Juste idag så solade jag och syrran solarium haha båda 2 stog i en sån kabin hahah så vi solade trots allt 16 min!!
Efter det gjorde min syrran en skit snygg tatuering med romanska siffror med mitt födelsedatum ^^ Som rihannas typ :)
Det var nog allt jag ville berätta, nej juste jag har flyttat till en jätte fin villa! :)
Och vi har fått våran skolkatalog det är hemskt!! hahaha
Om min webbcam fixar sig får ni se grejerna sen ;)
Puss,M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0