15e Agusti 2011

Hejsan!
Det kändes verkligen som att det var dags att blogga lite!:)
Igår var jag hemma, fast senare mot kvällen drog jag ut med mina föreldrar och deras kompisar och en kille som e oxå min vän, vi drog till stranden och satte oss på en mysig bar som heter Maracas:) Vi åt Mcdonalds och haöv 2 kom vi hem, ja hörni ni vet nog inte vad som hände då ? Jag halkade i trappen i hundes piss haha slog i armen och nu e den ganskaupprive... men det gör inget tur att huden läker av sig själv ;)
Idag var jag och mamma på stranden! Riktigt varmt och skönt vi stannade där ca 3 timmar, jag har precis duschat och nu så ska jag göra kycklingpasta mummsss!:) Efter det ska vi kolla på en film jag tror att det är Batlle:Los Angeles, hoppas att den e bra!:)
Btw för 4 dagar sedan köpte jag en cyckel!:)
'
Snart så fyller man år oxå så att detta räknades som en pressent ^^
Den e ganska strörre i verkligenheten den kostade xa 3000kr
Snart så ska man oxå flytta! Till en villa som vi har köpt det ska bli rooooligtt!
Gabbe kommer till Spanien den 25e agusti om 9 dagar, så att då ska vi vara tsm!:)
Det värsta är att skolan börjar sen den 5e september! Ååååå jag vill inte, fast jag vill endå haha :P
Puss,M

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Just vaknat, och ätit frukost ^^) Idag helst :)

2011-08-16 @ 10:21:10
URL: http://baraamatildaas.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Aa nog för att jag redan har länkat dig en gång redan , men men säg till !

2011-08-17 @ 08:11:08
URL: http://baraamatildaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0