R.I.P CINDERELLA!!

Idag så dog min jätte söta fisk Cinderella....:(
R.I.P<33
Nu så har jag bara en kvar det är en guldfisk...:)
Nu så vet jag att till nästa gång skajag köpa 2 guldfiskar ist;D
Snart så kommer Gabbe&Sarah hem till mig vi ska gå ner och hämta upp bellosh:)
Efter de ska vi åka hem till mig för att visa vägen hem till mig för hennes mamma kan inte vägen och sen ska hon skutsa ner oss.
Sen ska vi till Mcdonalds och sen hyra filmer!!:)
Efter det ska vi gå upp den långa vägen upp till mitt hus och bada!!:D
Tror verkligen att det kommer att bli en perfect dag juste ska blogga om igår också;)
Sarah &Gabbe sover över så att man vet aldrig hur länge vi sitter uppe på nätterna och vilka busheter vi kommer på....ahhaahah
<33


Kommentarer
Postat av: s

ska inte göra så mkt idag själv då? <33

2010-09-11 @ 14:36:45
URL: http://senadas.blogg.se/
Postat av: sarah

hahaha :D de va fett skoojsigt ! :) <33

2010-09-12 @ 14:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0