11e Oktober 2010

Hejsan killar & tjejer!!
Idag så har jag varit i skolan och varit på ferian med bästa bästisarna!!:)
Om ni inte vet vad feria är så är det  spanien nationaldag de firar det med karuseller,jätte mkt godis,de har så hära spanska flamenco klänningar och sånt,jätte roligt;D
Nu så är jag hemma och ska snart hoppa in i duschen mitt hår har blivit ass fettigt efter alla karuseller som vi har åkt;D
Här kommer bilder från dagen:)

Min macka som vi gjorde på hemkunskap:)

Nu så ska jag gå och sova hihi imorron så får ni se bilderna  från ferian:)
<33

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: tycker du det? :) Jag försöker göra roliga saker varje dag, men det blir också en hel del dator och TV :P

2010-10-12 @ 15:52:57
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0