Sleep Tight

Hejsan!!
Idag så har jag till skolan och gjort massor av matte!
Senare så stannade jag kvar i Fuengirola och åkte hem till Sarah så att det var inte riktigt planerat att jag skulle hem till henne så att min kompis kamera var inte med denna gång i väskan!:S
Nu så har jag nyligen kommit hem från Sarah under tiden min pappa var på väg att hämmta mig så satt jag och väntade på han i 30 min och under den tiden så gjorde jag matten som var kvar!! haha smart va??;D
För ungefär 1 timme sedan så hämmtade pappa mig och direkt efter åkte pappa och jag till Burger King!:)
Nu så har jag duschat och ska snart kolla på en film som heter ....? haha vet ej vade den heter men jag vilö så gärna kolla på The Town!!

Jaa, That Whas My Woderful Dat!;D
Godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: vickan

jag vet inte hur man gör! :(

2010-10-27 @ 16:38:34
URL: http://viktoriiaandersson.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

SV: härligt att höra!

Det är bara bra med mig :)



Vad gör du då? ^^

2010-11-01 @ 20:37:46
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0