Godmorning!!

Godmorgonsötisar!^^
Jag har inte fått bilderna än men det fanns inte så spc många på oss så att ni får se allt jag har åkt ist^^
'
Detta var fängelset den åker runt och runt ochs en stannar den längst uppe och sen åker den åt andra hållet:)
Det roliga med den karusellen var att man bara står i den så att när man kommer längst uppe så flygger man hihi(A)
¨
Så åkte vi denna läskiga eller den var faktiskt rolig hahaha:P

Så åkte vi denna:)
Snart kommer det en bild på oss därifrån:)

Söta vi är va?:) Hahaha vi med våra nalle bjönar!;)^^

Jag vann sötaste hunden i världen från ferian!!^^

Eller inte sötaste i världen det är nog Ziggy!!:)<33
Nu så ska jag duscha sminka mig och dra till parque de la paloma med min hund mamma och pappa;D
Puss<33

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Jag funderar på en tur till myrorna och shoppa lite. Måste bara kolla hur mycket pengar jag har kvar bara, kanske blir småskalig shopping ;)



Gillar du att shoppa? Har du någon favoritaffär?

2010-10-12 @ 20:48:03
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: evve

åh va kul :D

2010-10-13 @ 12:14:17
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0