28e Oktober 2010

Hejsan!!:)
Igår den 27e så var jag ute med mamma för att hon skulle gå rill hårfrissören för att klippa håret.
Senare så köpte vi godaste pizzan i världen den var hur färsk som helst!
Idag så har jag varit i skolan som vanlgt men jag fattar inte att det redan är FRIDAY imon! Lixom WoW? Var det inte måndag igår?? haha
Juste imorse innan jag skulle gå till skolan så sa pappa att jag skulle öppna grinden till dörren där bilarna åker in och ut för att det skulle komma ett par killar att lämmna ett bord till hans kontor jag ba okej.
Sedan så gick jag ner igen så sa pappa kan du flytta på deras grejer så att jag kan köra ut bilen från parkeringen??
Jag ba okej jag gjorde det och då så såg jag att det var ett PINGISBORD!!1 Asså det var AMAIZNG!! hahaha jag blev överlycklig och jag hade inte alls förväntat mig ett pingigborf kl 8:30 xD
En superprise haha min pappa jag älskar honom:)(A)
Ja efter skolan så kom mamma och vi drog till centrum vi köpte en massa grejer jag köpte en Svamp Bob pjamas,jätte sköna flis sockor, 3 trosor, hallsduk och en tröja:)
Här kommer bilderna jag har tyvär inte tagit bilder idag när vi var ute för att jag laddade min kamera igår och sen så glömde jag att stoppa in batteriet och mamma tog bara med sig kameran utan batteriet idag! haha med det gör inget;D
Här så kommer bilderna:D

Min sköna,sköna pjamas!:)

Mina 2 trosor jag vet att jag skrev 3 men en av dem har jag på mig just nu (AA)

Mina jätte mysiga strumpor:)

Och en skön hallsduk nu inför vintern!:)

Sen så har vi min tröja!!

Vårat nya snygga pingis bord!!

I just love nya pingisrack!;D


Här kommer Dagens Låt också!;D
Nu ska mamma klia mig på ryggen:)
Godnatt
Puss&Kram
//Madde<33

Kommentarer
Postat av: Kurdisk muslimsk tjej <3

Söt blogg !

; )

<3

KrAmSiSaR <3

2010-10-29 @ 16:19:27
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: josefine

vHej ! Är du med i Tävlingen om Dagens Blogg, ! Kolla bloggen & kommentera !

2010-10-29 @ 16:23:42
URL: http://bluuebeeryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0