3e November 2010

Hejsan!:)
Idag så har jag varit i skolan och ja det var ganska roligt;D
Vi kör typ jämmt pingis i skolan och det är de som gör mim dag:)
Jag bloggade tyvär inte igår eller jag kanske gjorde det men ganska slarvigt så att ni får se vad jag gjorde:)
Jag håller på att göra ett spanska arbete med min kompis Gabriella och ja historia när en sräck historia så att det ska se lite läskig ut;D

1 så målade jag papperna med kaffe!:)
Sedan så torkade de och se så brännde jag dem lite på sidorna med en tändare.

Klara:)
Ja nu så måste jag verkligen plugga eftersom att jag har prov på måndag i matte (geometri) och sen så so prov den 11.....


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: REFFLAN

jätte kul att du vill vara med i dagens blogg :D vinnaren publiceras senare ikväll :D LYCKA TILL!

2010-11-03 @ 18:35:01
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0