17e September 2010

Hejsan på er mina kära bloggläsare eller aa har typ inga kvar men,men de kommer nog snart tillbax får vi hoppas!!:)
Idag så har jag varit i skolan och ja det har varit en helt vanlig dag!
Jag skulle redovisa idag men det gjorde jag inte för att jag hann inte så att jag ska göra de bästa gång vi har svenska;D
Idag så har det varit ganska tråkigt väder eftersom att vi brukar ju köra pingis på rasterna men idag så regnade det och dp ville jag inte köra(AA)
När det regnar stannar jag heldere inne och snackar med kompisar eller så sitter jag under ett tak:P
På onsdag så ska vi typ ha en friidrotts dag och då ska vi tävla mot oss själva:S det är hela skolan som kommer från 1-3 till gymnasiet och hörni idrott är inte precis min starka sida....
Iaf idag så fick jag vet av pappa att han hade köpt en tv som vi har snackat om i ett par veckor eller knappast veckor bara ett par dar och ja vi har tänkt på de och det blev så att vi köpte den!:)
Vi tycker att vi andvänder tv:n väldigt mkt vi kollar på film varje kväll så att det skulle ju vara en annan experience att uppleva filmerna på ett annat sätt:)
Det ingick en grej i priset till tv:n det stog att om du köper tv:n så kan du få ett playstation3 + 2 par 3d glasögön för 140e så att vi köpte de också!:)
Asså tv:ne 3D så att man kan se filmerna på denmed brillorna för att annars kostar bara 1 par brillor ca.200e? 2000kr st??:P
Japp så att på fredag eller lördag kommer tv:n playstationet och brillorna im so Happy!!!!:D:D:D
Här kommer det en bild på tv:n playstationet och brillorna!;)
Sony BRAVIA NX800 Full HD LED TV HDTV LED Sony Bravia Serie NX800
Sony BRAVIA NX800 Series LED HDTV stand HDTV LED Sony Bravia Serie NX800
Den är 3cm smal vid sidorna:)
Detta e då en Sony Adsl Led 3D

Juste man fick också med ett spel till playstationet men vilket kommer jag inte ihåg:P

Coola va??:)
Aja nu måste jag verkligen PLUGGA!! iför provet som jag har på fredag om Materia (NO)
Juste mitt andra No prov om elektricitet gick sådär jag fick ett g iaf!:) jag fick 11.5 av 20:P
Puss&Kram
//Madde<33


Kommentarer
Postat av: Mariam

sv: Åh, tack! Detsamma verkligen! :)

2010-11-18 @ 18:56:12
URL: http://xxlebanesegirlxx.blogg.se/
Postat av: Laila

Visst var dem :D Joo jag har haft en bra dag,tack !



Men nu är det Sov dax för mig : ) sov gott!!

2010-11-18 @ 22:59:16
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0