TRÖTT!!!!!!

Tja Bloggen nu är jag fett trött har inte sovit förns klockan 7 på morgonen:SDå satt jag uppe jag var hungrig som fan så att jag började att steka falukorv och koka snabb makaroner!xD hahahaha Senare somnade jag i 2 timmar och vaknade igen.Det kommer nog inte bli en pigg dag i dag  hahaha.Nu är klockan 13:40 och jag har ättit snabb makaroner med falu korv IGEN :P Snart så ska jag duscha och sen ska jag grilla med antons föreldrar ni  kommer ihåg anton?eller?? aja det var han jag åkte till valbobadet med xDeller aa christoffer var ju också med men skit i det vi ska grilla och ha det roligt kommer att knäppa  några kort så får ni se  hur mysigt vi har det ;)
Hej Då Bloggen
Puss&Kram//Madde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0