My Day<33

                                       Today!!;D




Hallå idag har vi varit hemma oss Leif&Lena det är min morbror och hans fru alltså Antons föreldrar ni vet min kusin som jag brukar gå hem till och studsa på studsmattan;)
Ja i alla fall vi grillade eller aa Lena grillade det var jätte gott det var kött-majs-korv-potatisgrateng-ris-sås alltmöjligt;D


Vi!!:P


Nu ska Isabelle och jag göra en race:P
Jag vann<33 men för mig kommer hon jämmt 1<33

Kör biljard typ min 3 gång var ganska duktig ahah :P


Okej det här ett (spel)inte så roligt spel men,men ahha ska förklara man kan vara 4 spelare sen så ska varje spelare hålla i en av det(handtagena)sen så den röda knappen som lyser ska lysa grönt och när den lyser ska man trycka på en svart knapp som finns på (handtaget) och om man kommer sist får man stöten hahhahaha!!!


Mysar och kollar på en film vet inte vilken men den e bra :P

Senare gick vi hem och gick tillbax för att vi var rädda:P
Efter det gick vi tillbax allihop tillsammans och nu ska vi sova<33
Puss&Kramm//Madde<33


Kommentarer
Postat av: Anna

låter kul :DD

och de såg gott ut :D men vrf var ni rädda?

2010-07-09 @ 19:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0