Sweet Dreams<33

Nu ska jag kolla på tv Ghost Hunters sen ZzzzZ

Men nu är det helt mörkt här så att jag håller på att pissa på mig:S hahahahah
 Programet handlar om att en (mediakille)kommer till ett hus och han säger om han känner några(spöken&andar)i huset:S
Fattar inte riktigt vrf jag skrämmer skiten ur mig själv innan jag ska lägga  mig hhahah.

Aja det första jag ska göra nu är:

Stänga av datorn

Springa in till vardagsrummet

Kolla på tv som ingenting har hänt(även det inte har gjort det xD)

Sovaaa<3333


Kommentarer
Postat av: Anna

hahah jag tittade på en film igår och ja var typ skit rädd..! så jag typ läste i 3 tim för att slute tänka på de.. :S

2010-07-06 @ 15:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0