Har ni sovit sött??<3

Nu sitter jag hemma och vi har fått ett svar o lägenhet vi ska få den vi vill ha:D Asså int den på bilderna där nere asså en mkt finare=)
Imon åker jag till Spanien det 1 jag ska göra e typ beställa pizza och hoppa in i poolen ahhahah fan vad jag saknar spanien-ziggy-min syrra-kompisar ALLT och nu ska vi flytta hit lixom....? Men,men varje sommar kommer jag att komma till spanien för att träffa kompisar  gå till straden poolen och ja allt de så att det e ganska okej endå jag har typ båda i vintern gillar jag snö då e jag här och sen på sommaren e det ju inte så varmt här så att jag drar till spanien:D
Jag e hemma ensam och mamma och pappa kommer snart.Då ska vi kanske gå på bio eller  så ska jag övertala dem att dra till ett ställe där man kan spela spel från 13:00-17:00 för 120kr
Igår köpte jag en tröja som har kostat 200kr men du var det 50% så att den kostade 100kr,ni får se kort på den senare:P
Imon kommer jag inte hinna blogga förns typ 8-9 tiden för att jag ska gå upp jätte tidigt imon klockan6!!!
För att tåget går typ 7 eller något så att jag kommer inte kunna blogga då men de som sover sent kan se mina inlägg då;D
Hej då
♥♣♦♥♦♣♥♣♦♥♦♣♥♣♦♥♦♣♥♣♦♥♦♣♥♣♦♥♦♣♥♣♦♥♦♣♥♣♦♥♦♣♥♣♦♥♦♣♥♣♦♥♦♣♥♣♦♥♦♣♥♣♦♥♦♣♥♣♦♥♦♣♥♣♦♥♦♣♥♣♦♥♦♣♥♣♦♥♦♣♥♣♦♥♦♣♥♣♦♥♦♣♥♣♦♥♦♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0