Idag=)

                        Här får ni se några bilder av min roliga dag:D



Jag och min kusin Hugo ute på deras altan=)

Grillar(kött)

Jag och bästa pappa♥


Morötter är också bra hahaha;)

Älskar den hära bilden=D

Hahaha lite fototime xD

Här har vi "Piloten" Bra på att köra:P

Snart framme:P

Härligt med bästa mamma ahhaha <33

Grilla!!!

Grillad Korv:P

Båten vi åkte i :D
Japp och det var min dag nu ska jag packa kolla på en gammal film på min mormors bröllop när holn gifte sig och sen ska vi sova.Måste vaknade lite tigare en vanligt eftersom att vi ska ta tåget till Norrköping imorgon klockan 3.
Godnatt Bloggen<33


Kommentarer
Postat av: Christoffer

FaN jag vile henga med :( Men ingen kunde hämta mig tillbaka till stockholm :( Ring mig om du vill Madde xD Sara är LIKE åååååååååååååå jag vile stanna med carina och Madde HON LJÖG OM ATT JOBBA HON VILE BA HEM nu ångrar hon sig xd xd xd xd

2010-07-18 @ 14:52:58
Postat av: Christoffer

Skriver från mitt PlayStation 3 XD

2010-07-18 @ 14:54:47
Postat av: Madde<33

Christoffer saknar dig som fan<3 ville att du skulle hänga med men synd att ni var tungen att åka....

Ringer dig någon dag lovar e i norrköping nu

2010-07-18 @ 19:12:20
URL: http://maderinas.blogg.se/
Postat av: Erika

Härliga bilder!

2010-07-19 @ 08:43:01
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0