19 e July

Hej!!
Idag vaknade jag klockan 11 sedan duschade jag och sminkade mig.
Efter att vi var färdiga hade vi en tid med en tjej som heter Anna , hon skulle visa oss en lägenhet för att vi kanske ska flytta hut till Norrköping älskar det men det kommer också att bli svårt att lämmna mina kompisar,bästisar och Spanien.... men,men ibland måste man acceptera grejer i livet.
Efter att ha set den lägenheten såg vi på en till den var hemsk ahahahha:P
Efter de gic vi till Stan jag köpte 2 tröjor på en äffär som heter New Yorker.
Hade tyvär inte kameran med mig idag för att jag inte hittade på den... men ni får se bilder på mina tröjor lite senare=)
Ikväll klockan 9 ska vi kolla på en till lägenhet och sen ska vi kanske grilla:D
Om lägenheten e snygg får ni se någr kort inte annars HAHAHAH skoja ba ni får se den även om den e ful;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0