10 e July

Hej!

Nu är klockan 13:25 och jag har vaknat för typ 1 timme sen.
Jag kollar på Pimp My Ride jätte fina bilar!!!<33
Men idag ska mamma och mina kusiner dra till ica och kiosken men jag pallar inte riktigt hänga med så att jag stannar hemma och kollar på Mtv:D
Om 4 dagar kommer min pappa till Sverige!!Dagarna går även det inte känns som det har ni tänkt på att när man väntar på något man verkligen vill så dröjer det jätte länge!!!Men om man inte vill något så känns det som ett par timmar bara:/ Sorligt hahhaha:P
När han kommer hit ska vi dra till Norköping och då ska jag ta en titt i äffärerna om de har något jag gillar så köper jag nog det;D
Vi åker på Söndag inte den här men den som kommer sen så ska vi stanna där typ 1 vecka 8 dagar hoppas att vi får det funny:P
Hej Då Bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0