27e December 2010

Hejsan bloggen!:)
Igår så var jag ute på restaurang som heter Pinochio ass gott jag åt pasta med muslor,räkor,bläckfisk och en massa andra grejer.


Jag åt Ai Fruti De Mare:)

Jag glömmde också att säga att jag fick denna julklapp också;D

Idag så var vi på detta köpcentrum som är en tågstation;D


Vi åt på Burger King och då åt jag en regäl Whooper!:D

Vi var inne i alla dessa äffärer och mångaaaa andra:P
Jag köpte denna tröja och en brun t-shirt som kostade 50kr:P

100Kr:)
Efter att ha varit i Vialia så  åkte vi tåg till Plaza Mayor:)
Vi gick runt i äffärer och sedan tog en svöng i spelhallen;D

Sedan åkte vi tåg hem och pappa  hämmtade oss ifrån tågstationen:)
Det var mig dag!:)
Godnatt!:)
Puss&Kram
//Madde<33

Kommentarer
Postat av: P E R N I L L A

Svar: Tack! :)

Ikväll ska jag nog bara ta det lungt och titta på TV, dudå? :)

2010-12-27 @ 20:28:06
URL: http://pernillaheterja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0