26e December 2010

Godmorgon!
Julen var asssss rolig jag fick allt jag önskat mig och vi hade det jätte roligt!:)
Vi körde en lek där man skriver lappar till varandra där det står ett namn på en kändis som alla  i leken känner till och sen så ska jag ge mina 5 lappar till den som sitter brevid mig. Hon/han ska inte kolla på lappen och sätta den på panna så att alla andra ser lappen och sen ska hon/han fråga ja/nej frågor till de andra spelarna:) Jätte roligt ni borde pröva det;D
Och jaaa såklart ska ni få se en del av mina jätte,jätte fia julklappar!!:)
 
Här har vi julbordet!:)


Det var perfymen 50ml och sen så en duschkräm och bodylotion:)

Av saman min syrras pojkvän fick jag ett jätte fint hallsband med örhängen till och en ring:)

En liten närbild på denna fina ring;D

Denna klocka ÄLSKAR jag den är så jävla fin!!!
Det är en Miss Sixty klocka som jag regält ville ha!!:):)

Och i denna finna ask fick en jätte fin ring plats!!;D

Miss Sixty ring!:)<33

Jag & Syrran!:)<33
Hejdå!:)
Puss&Kram
//Madde<33


Kommentarer
Postat av: queen

nice

2010-12-26 @ 21:39:58
URL: http://feelia.blogg.se/
Postat av: P E R N I L L A

Svar: Tack, tack så jättemycket! :) Och detsamma!

Allt bra med dig?

2010-12-27 @ 11:23:36
URL: http://pernillaheterja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0